Monthly Archives: June 2013

Human barbie doll

this is the sickest and the most scary thing i seen my entire life…FFS, this girl Vanilla Chamu payd 99431,58 dollar too look like a freaking doll..I was looking at this picture, and the first thing i asked was; how can she … Continue reading

Posted in Uncategorized | Leave a comment

Break

Me and my bf decided to take a break, not lame ass teens break, but we-are-still-togheter-break. we cant live togheter the way it is right now, and he needs to clean up this money mess for himself, and its more easy … Continue reading

Posted in Uncategorized | Leave a comment

my keys just wanna camp in that damn forest

i had a visit from the metall man, he diidnt find it with his fancy metal detector, fml..really..!!!So, i assume that keys just wanna camp outside, and im starting to feel really stupid having my “face down, ass up” when … Continue reading

Posted in Uncategorized | Leave a comment

How to fix an oven

I waiting for my metall man to call, and i play the sims 3, i wanted to fix my oven, and its awesome way in sims… my first video on youtube, im freaking proud..lol

Video | Posted on by | Leave a comment

LINEDANCE

If i have to say one thing i really miss in my life i got to say linedance, you cant get more easy and fun dance then that, i thinking about starting it again, cuz i really miss it.. 😦 … Continue reading

Video | Posted on by | Leave a comment

just beacuse im bored

Have you ever: 1) Self harmed? Oh totally 2) Got into a real fight? Hmm, does a “catfight” count? rofl 3) Been too depressed to move out of your bed? Haha, totally yes.. 4) Tried to commit suicide? Yeah 5) Had … Continue reading

Posted in Uncategorized | 2 Comments

Lost in the woods

YEP: My silly bf throwed those damned key last week, and iv been searched for it since, im pretty tired of it now, and im too close to give up, but since its cost 3000 norwegian money for new one … Continue reading

Posted in Uncategorized | Leave a comment